Administrator - 2014-02-25 17:11:50

Każdy nowy bohater zostaje samotnikiem, i chce nim pozostać. Ale są psy, które  pragną rządzić tą krainą - Tworzą stado. Stado, to nie znaczy chodzenie po psach i pytanie, czy chcą dołączyć- Stado tworzy się, gdy bezmyślnie znajdujesz swoich wiernych przyjaciół. Gdy jednak Tobie się to uda, będziesz mógł podbić ziemię, a na nich tworzyć wszystko co zapragniesz.

SAMOTNICY :

********
Pustelnik ~ Pies prowadzący skrajnie samotniczy tryb życia od bardzo długiego czasu. Dzięki sporemu doświadczeniu wynikającemu z obranej ścieżki życia, pies ten ma możliwość dwukrotnie uwolnić się z lin potencjalnego porywacza, niezależnie od rangi jaką tamten dzierży.


Łowca Głów ~ Jest to samotnik, który dwa razy w tygodniu potrafi przybrać postać dowolnego psa z WH, jednakże by przybrać czyjąś postać musi ją znać, chociażby z widzenia. Można go również wynajmować np. do pomocy przy porywaniu, obronie, czy po prostu zaatakowania kogoś. Ponadto raz w miesiącu podczas pełni księżyca Łowca staje się dwa razy silniejszy.

******
Leśny Duch ~ Posiadacz tej rangi, gdy pójdzie do lasu może na okres 4 postów wtopić się w leśne tło. Może także porozumiewać się z leśnymi zwierzętami. Raz w miesiącu może poprosić zwierzęta o pomoc np. w obronie w razie ataku, nie porywania! Pomoc zwierząt trwa nie dłużej niż 3 posty. Ta ranga jest przydatna najbardziej dla psów lubiących robić innym złośliwe żarty

****
Samotnik ~ Samotny pies, który przybłąkał się do tej krainy. Nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle innych psów. Niektórzy samotnicy postanawiają być samodzielni już na zawsze. Zdarzają się jednak i tacy, którzy pragną znaleźć rodzinę i dołączają do jakiegoś stada.



Rangi Podstawowe
*****************
Alpha (2) ~ Para osobników, którzy niekoniecznie muszą być ze sobą związani, sprawują piecze nad cała społecznością. Całe swoje serce wkładają w godne reprezentowanie grupy jak i jej działalność dzięki czemu są szanowani pośród swych podwładnych. Podlega im każdy, jednakże nie oznacza to, że ich decyzje są ostateczne. Szanują zdanie innych i liczą się z nim.


Betha (2) ~ Są zaraz pod Alfami, im również należy się szacunek. Są ich zastępcami, w chwili, gdy, któraś z Alf nie może dalej sprawować swej władzy, to najczęściej Beta zostaje następnym władcą.
*********
Następca Tronu/ Następczyni Tronu (2) ~ Są to osobniki młode, ale mające już zadatki na przyszłą Alphę. Oni w razie śmierci lub odejścia któregoś z Przywódców, przejmują władzę, przynajmniej do czasu kolejnych wyborów. Najczęściej są to dzieci Alph.

**********
Hrabia/ Hrabina (2) ~ Jednostki inteligentne, które posiadają wielką wiedzę na temat swojego stada i jego historii. Mają rozeznanie również w informacjach dotyczących każdego członka swego zgromadzenia, dzięki czemu potrafią bezbłędnie podać pomysły, które ulepszą działanie watahy jako grupy. Doradcy powinni być gotowi na każde słowo Alfy, które powinni przeanalizować, i zgodnie ze swymi racjami rozpatrzeć je pozytywnie bądź negatywnie.

***********
Dowódca Skrytobójców (2) ~ pies, który stoi na czele wszystkich skrytobójców, będąc ich pierwszym łącznikiem, z którym powinni się skontaktować w razie jakiejś nagłej sytuacji, czy niebezpieczeństwa. Ma on obowiązek zebrać wszystkich swych podwładnych, porozdzielać im tereny/zadania do wykonania, oraz pilnować, by wywiązywali się ze swych obowiązków.
*******
Szlachcic (1) ~ Pełni rolę opiekuna, jak również trenera, szczeniąt ( jedynie Alph), które wykazały się chęcią podjęcia nauk w jakiejś dziedzinie. Jego zadaniem jest przekazanie podstawowej wiedzy na każdy temat, jak również wyznaczenie osoby doświadczonej w jakimś zawodzie, aby przelała tajniki swej profesji w młody umysł. Szlachcic może w jednym czasie posiadać więcej niż jednego ucznia, choć zdarza się to niezwykle rzadko.

************
Gamma (2) Abysso/Wampir/Anima ~ Ranga o znaczeniu politycznym, której obowiązkiem jest rozwiązywanie, niwelowanie, jak i zapobieganie wszelkim konfliktom. Zwykle są to osoby obeznane w kulturze i zwyczajach poszczególnych ugrupowań, dzięki czemu ich działalność jest najmniej szkodliwą z metod. Zazwyczaj starają się wysuwać propozycję z obopólną korzyścią, ryzyko niepowodzenia umniejszając do samego minimum.

*********
Dowódca Wojowników (2) ~ To oni sprawują pieczę nad wojownikami. Ich zadaniem jest pilnowanie, aby wywiązywali się ze swoich obowiązków, jak również dopilnowanie, aby nigdy nie spadali z formy prowadząc różne szkolenia, czy też walki treningowe.

******
Obrońca (2) ~ Pies lub suczka, na którego widok włosy stają dęba. Jest to osobnik agresywny, porywczy i wybuchowy.

*******
Agent (3) ~ Mówią o nim różnie - zwiadowca, szpieg; pies wystarczająco sprytny, choć nie silny, który potrafi dostrzec zagrożenie z niesamowitej wręcz odległości. Strzeżenie granic nie jest jednak jego głównym zadaniem, gdyż ponad tym stoi jeszcze zdobywanie informacji, poszukiwanie terenów przydatnych sforze i tym podobne wyprawy.


******
Medyk (1) - Pełno prawny lekarz, który swą wiedzą dzieli się z pomocnikiem oraz swym uczniem. Jego wiedza na temat chorób, medykamentów oraz trucizn, pozwala na uleczenie nieco cięższych ran, jest wstanie jeszcze leczyć złamania, oraz choroby śmiertelne.

*******
Skrytobójca (5) ~ Polujący w cieniu, niedostrzegalny dla oczu, które są jednym z jego najgorszych wrogów. Wytrenowany tak, aby znaleźć i zabić ofiarę nim tam poczuje na plecach nieprzyjemny dreszcz. Zwykle są to osobistości poszukujące łatwego zarobku; odrzuciły sumienie wiele lat temu, dlatego łaskawość tańczy gdzieś na granicach ich umysłu. Równie dobrze może być to ówcześnie przygotowana gra.

*****
Niańka (1) ~ Suczka, której jedynym zadaniem jest pilnowanie młodych, oraz pomoc rodzicom, gdy sobie nie radzą. Może podejmować jakieś formy nauki, acz nie leży to w jej obowiązku.

*******
Wojownik (~) ~ pies, którego głównym zadaniem jest obrona członków swojej sfory oraz pilnowanie porządku wewnątrz sfory. Wszelkie bunty, walki itd. muszą zostać złożone w raportach Dowódcy Wojowników.

******
Łowca ~ Pies, którego specjalnością są łowy. Dzięki zdolności, którą nabywa wraz z tą rangą, jest wstanie wywęszyć i upolować każdą zwierzynę z powodzeniem. Są prawdziwym skarbem watahy, gdyż to właśnie oni zapewniają jej jedzenie.


***
Zwykły Pies ~ Nie sprawuje żadnej ważniejszej roli w życiu sfory, można go opisać jako osobnika dopiero wchodzącego w społeczność grupy, który się uczy jej działalności.

**

Syn Alphy/ Córka Alphy ~ Alpha w wieku szczenięcym.

*
Szczeniak ~ Często określane mianem przyszłości sfory. Małe, plątające się pod nogami i zwykle zadające wiele pytań.

Wygnaniec ~ Pies, który przegrał walkę na arenie. Ranga przyznawana jest na cztery dni i jest wyrazem hańby. Otrzymują ją psy z Krwistej Pieśni i Mglistej Myśli.


Duch ~ Pies umarły, krążący po krainie tylko by rozmawiać. Nie może niczego dotknąć, i nikt nie może dotknąć jego.

Nowy ~ Pies, którego nie można porywać do momentu otrzymania rangi.

Wczasowicz ~ Konto nieużywane, nieaktywne.

www.jlb-clan.pun.pl www.untouchables.pun.pl www.wilczki.pun.pl www.thesecretcircle.pun.pl www.wrestlingames.pun.pl